We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
FAQ
Cod de reducere
- Am un cod de reducere - cum il pot folosi?
- Este posibil sa utilizati mai multe coduri de reducere simultan?
- Am primit un cod de reducere pentru livrare gratuita si un cod de reducere. Pot folosi ambele coduri?
- Ofertele speciale se aduna?
Rambursare
- Ce pot face daca nu sunt multumit de produs?
- Ce pot face daca primesc un produs deteriorat?
- Cum sa procedati in cazul unei reclamatii, returnari sau schimburi de produs?
General
- Ce marci pot gasi pe yogaline.ro?
- Unde se afla magazinul YogaLine?
- Pot plasa o comanda si prin telefon?
- Este prima data cand comand de la dvs. Cum plasez o comanda si cumpar?
Livrare
- Pot efectua plata la livrare?
- Cine imi livreaza comanda?
- Cat costa transportul?
- Cat costa livrarea la domiciliu? Este posibil sa ridici coletul personal?
- Livrare in caz de incercare esuata de livrare
Plata
Nu ati putut gasi raspunsul pe care il cautati? Ai nevoie de ajutor pentru a alege un produs? Discutati cu expertul nostru. Contactati-ne la [email protected] sau sunati-ne la +386 (0)40 728 330 si vom fi bucurosi sa va raspundem la intrebari!
1. Cod de reducere
Am un cod de reducere - cum il pot folosi?
Introduceti codul de reducere in cos sau in timpul implementarii comenzii in caseta „Cod de reducere”. Dupa introducerea codului de reducere faceti clic pe „Aplicati”. Cosul de cumparaturi va fi actualizat automat cu un cod de reducere.
Este posibil sa utilizati mai multe coduri de reducere simultan?
Numai un cod de reducere poate fi utilizat la un moment dat. Reducerile sunt cumulative, daca nu se specifica altfel in termenii campaniei. Actiunea nu se aplica tichetelor cadou.
Am primit codul meu de reducere pentru livrare gratuita si am un cod de reducere. Pot folosi ambele coduri?
Puteti folosi un singur cod de reducere per comanda.
Ofertele speciale se aduna?
Da, ofertele speciale sunt agregate in cazul codurilor de reducere. Actiunile nu se aplica tichetelor cadou.
2. Rambursare
Ce ar trebui sa fac daca primesc un produs deteriorat?
Consumatorul trebuie sa returneze bunurile cu care nu este multumit din orice motiv in termen de treizeci de zile de la trimiterea notificarii de anulare. Va rugam sa retineti ca bunurile trebuie returnate nedeteriorate. Consumatorul nu poate folosi bunurile primite pana la rezilierea contractului. Aflati mai multe despre rambursare.
Ce pot face daca primesc un produs deteriorat?
Din cauza defectelor bunurilor achizitionate, consumatorul poate revendica o garantie sau drepturi care decurg dintr-un defect material in conformitate cu prevederile Legii privind protectia consumatorilor (denumita in continuare ZVPot). Puteti gasi toate formularele de reclamatie, retur si erori substantiale pe pagina de returnare a marfurilor.
Cum sa procedati in caz de reclamatie, returnare sau schimb de produs?
in caz de reclamatie, returnare a produsului sau inlocuire, va rugam sa ne contactati la [email protected] sau la telefon +386 (0) 40 728330.
3. General
Ce marci pot gasi pe yogalineshop.com?
Puteti gasi marci:
din lumea yoga: prAna, Manduka, ReYoga, Liforme, Lotuscrafts, Shambala Barcelona, Yoga Design Lab...
marci din toate zonele: Ulla, Luci, Alles Moi, Joco...
Unde se afla magazinul YogaLine?
Magazinul YogaLine este situat in Kranj, Slovenia:
Britof 27
4000 Kranj, Slovenia - EU
Telefon: +386 40 728 330
Luni - Vineri. 8:00 - 15:00
E-mail: [email protected]
Pot plasa o comanda prin telefon?
Cumparatorul poate comanda produsul si prin telefon la +386 40 728 330 sau prin Facebook Messenger. La comanda, se trimite la adresa sa de e-mail un formular UPN (formular universal de plata bancar), pe care cumparatorul il plateste prin posta sau banca. Dupa achitarea comenzii, trimitem produsul si factura catre client. Cumparatorul este de acord cu termenii si conditiile generale de plata.
Este prima mea comanda la magazinul dvs. Cum cumpar de la tine?
Achizitia arata astfel:
- Gasiti produsul dorit si adaugati-l in cos. Se deschide o fereastra care ofera doua optiuni - pentru a face cumparaturi in continuare sau pentru a finaliza achizitia. Alegeti ce functioneaza cel mai bine pentru dvs.
- Introduceti detaliile dvs., selectati metoda de livrare si metoda de plata dorite. in cele din urma, cititi cu atentie detaliile comenzii dvs. si confirmati alegerea cu „Place Your Order”.
- Dupa ce ati selectat tot ce aveti nevoie, verificati cu atentie cosul si faceti clic pe butonul „Proceed to Checkout”.
- in 1-2 zile lucratoare, pachetul dvs. va fi livrat la adresa pe care ati furnizat-o la comanda
4. Livrare
Pot plati comanda la livrare?
De asemenea, puteti plati pentru comanda atunci cand ridicati coletul de la serviciul de livrare. Acestia nu ar trebui sa perceapa niciun comision sau costuri suplimentare la plata achizitiei si a livrarii!
Cine imi livreaza pachetul?
Pachetul va este livrat de catre partenerii nostri contractuali: un serviciu de livrare GLS (General Logistics Systems, Logistics Services, Ltd.), DPD sau oficiul postal Slovenia.
Cat costa transportul?
Costurile de transport depind de cantitatea de comenzi si de tara de livrare. Transportul postal este gratuit pentru comenzile de peste 100 €.
Cat costa serviciul de livrare la domiciliu? Este posibil sa ridici coletul personal?
Oferim 3 moduri de a livra sau transfera produse:
- preluare personala din magazinul nostru - Kranj, Slovenia
- livrare la colet,
- livrare la adresa dvs.
Daca valoarea coletului este mai mica de 100 €, costul de livrare prin serviciul de livrare depinde de tara de primire. in caz contrar, este gratuit.
Livrare in caz de incercare esuata de livrare
La prima incercare de livrare nereusita, curierul va va lasa cu notificarea de livrare. Numarul coletului si numarul de contact al serviciului de livrare sunt indicate in anunt.
Daca doriti sa aranjati ca serviciul de livrare sa ridice coletul, ii puteti suna sau le puteti trimite un e-mail si aranja timpul de livrare a coletului. Ca alternativa, puteti aranja ca pachetul sa fie livrat la Parcel Shop, de unde il puteti ridica introducand numarul pachetului si numarul de identificare personala.
5. Plata
Este sigura plata cu cardul de credit?
Site-ul web yogalineshop utilizeaza sistemul de securitate Secure Socket Layer (SSL) pentru a transmite date. Utilizatorul este responsabil pentru protejarea datelor cu caracter personal prin asigurarea securitatii numelui de utilizator si parolei sale si a protectiei software adecvate (antivirus) a computerului sau. Colectarea datelor cu caracter personal este inregistrata pe site-ul web al Comisarului pentru Informatii al Sloveniei.
Ce metode de plata oferiti?
Exista patru metode de plata din care puteti alege:
- PayPal
- Plata la livrare
- Carduri de plata
- Transfer bancar
Nu ati putut gasi raspunsul pe care il cautati? Ai nevoie de ajutor pentru a alege un produs? Discutati cu expertul nostru. Contactati-ne la [email protected] sau sunati-ne la +386 (0)40 728 330 si vom fi bucurosi sa va raspundem la intrebari!