We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
prAna
- Epuizat
- Jacheta izolata Prana HalleLa nivelul 533,43 Lei Pret obisnuit 969,38 Lei
- Camionist de calatori prAnaLa nivelul 116,24 Lei Pret obisnuit 193,74 Lei
- Prana Tulum Fusta lungaLa nivelul 181,61 Lei Pret obisnuit 363,21 Lei
- Prana Vista Trucker pentru barbatiLa nivelul 116,24 Lei Pret obisnuit 193,74 Lei
- Prana Momento sutienLa nivelul 157,51 Lei Pret obisnuit 314,97 Lei
- Pantaloni prAna MerriganLa nivelul 266,62 Lei Pret obisnuit 533,19 Lei
- Jambiere prAna Kimble Printed 7/8La nivelul 242,37 Lei Pret obisnuit 484,69 Lei
- Camasa fara maneci de dama Becksa Tank topLa nivelul 181,76 Lei Pret obisnuit 363,46 Lei
- Jacheta pentru barbati prAna Whitney PortalLa nivelul 678,81 Lei Pret obisnuit 1.357,58 Lei
- prAna palarie de dama KaninLa nivelul 217,97 LeiEpuizat
- Sporturi pentru femei Top Layna PranaLa nivelul 199,89 Lei Pret obisnuit 363,46 Lei
- Pulover pentru femei Calimero la fermoarLa nivelul 242,37 Lei Pret obisnuit 484,69 Lei
- Sutien de zi cu sport pentru femei Prana de zi cu ziLa nivelul 189,95 Lei Pret obisnuit 271,32 Lei
- Crop Top Prana Momento Top pentru femeiLa nivelul 169,63 Lei Pret obisnuit 339,21 Lei
- Hanora barbateasca prAna HoodieLa nivelul 186,56 Lei Pret obisnuit 339,21 Lei
- Șapcă bărbați prAna Journeyman Trucker 2.0La nivelul 116,24 Lei Pret obisnuit 193,74 Lei
prAna haine la moda si sustenabile
Misiunea lor este de a promova o viata sanatoasa, activa, libera. Ele creeaza haine si accesorii versatile, la moda si durabile pe care le poti purta pentru fiecare ocazie, fiecare aventura, in fiecare zi. Modelele sunt rodul propriilor experiente – yoghini activi, alpinisti si calatori in lume care isi folosesc cunostintele pentru a face haine frumoase, dar durabile.
Stilul lor este clasic cu materiale moderne, mereu trasabile si cu o amprenta minima asupra mediului inconjurator. Inspiratiile si clientii lor sunt sportivi de talie mondiala - Chris Sharma (cu ei de la inceput) si yoghini precum Shiva Rea. Sunt producatori responsabili din punct de vedere social si sustenabili (detinatori ai certificatului de comert echitabil, recicleaza lana, se descurca responsabil...).
Povestea prAnei
prAna, un vechi cuvant sanscrit pentru respiratie, viata si vitalitate a spiritului. praAna este putere, este energie, este fundamentul lumii vii, este energia vietii care umple universul. Tot ce exista este patruns de prAna.
Istoria imbracamintei prAna , care serveste bine in alpinism si yoga, dateaza din 1992. S-a dovedit ca imbracamintea functioneaza perfect si in alte domenii. si asa a inceput; haine care servesc corpul in detaliu in timpul activitatilor sportive, si inainte si dupa.
Valoarea adaugata a hainelor prAna este grija pentru mediu si oameni, sunt facute cu pasiune, cu dragoste, modele grozave...
Primele haine prAna au fost facute intr-un garaj si trimise clientilor in cutii de deseuri cu fructe de la un magazin alimentar local. Au folosit hartie de ziar veche pentru etichete, au adaugat uleiuri esentiale si apoi au taiat etichetele cu cutite pentru pizza. Primul angajat a dormit pe un pat ridicat, care s-a transformat in birou in timpul zilei. Atat de mult si de nedescris mai multa dragoste, pasiune, dorinta si speranta a fost si inca este investita in prAna.
prAna isi investeste energia, puterea, banii si inima in dezvoltarea durabila de doua decenii si jumatate.
Bumbac organic
Ele acorda o mare importanta utilizarii materialelor organice, proceselor de productie curate, tratamentului corect al oamenilor...
Faptul ca 84% din bumbacul din intreaga lor linie este organic nu este o surpriza, dar este demn de imitatie si admiratie.
Urmareste videoclipul, apoi ajuta-ne sa crestem cererea pentru imbracaminte mai durabila. Distribuiti videoclipul si raspanditi constientizarea despre practica corecta si curata a producatorilor. Este posibil!
Ce s-a schimbat de atunci?
Nu mult si in acelasi timp foarte mult! Brandul prAna s-a dezvoltat si a crescut, dar cei mai multi dintre „primii” angajati sunt inca prezenti. Ei coopereaza si lucreaza cu egalii lor, cu oameni asemanatori, intretin si creeaza schimbari pozitive care servesc aceluiasi scop ca pe vremuri, doar cu mici corectii moderne. Ei promoveaza si sustin utilizarea bumbacului organic, comertul echitabil, energia eoliana si multe altele...
Ambasadorii prAna, alpinismul sportiv Chris Sharma si yoghinul Shiva Rea au fost alaturi de prAna de la inceput, la fel ca multi altii. Ei si, desigur, clientii prAnei ajuta cu toata povestea. Din cauza unor astfel de pasiuni, apartinand iubirii, fondatorul Beaver Theodosakis raspunde in continuare la scrisorile clientilor.
Privind in urma, numele prAna este corect. Daca privim cu nerabdare viitorul, este asadar corect, pentru ca ei se straduiesc pentru schimbare, ei asteapta cu nerabdare viitorul.
Aceasta este povestea lui prAna! impreuna speram sa va placa produsele. Vom fi bucurosi sa primim toate mesajele, opiniile, criticile... si feedback-ul dvs. despre modul in care produsele individuale functioneaza pentru dvs.